Baccarat live de la Evolution Gaming — Recenzie și cele mai bune cazinouri pentru a juca

Când vine vorba de furnizarea unora dintre cele mai bune jocuri de noroc cazinourilor online, Evolution Gaming este lider în industrie. Numele lor a devenit unul dintre cele mai reputate din lume ca urmare a atenției remarcabile pentru detalii și a personalului de profesioniști fantastici. Acest furnizor de jocuri oferă o gamă largă de jocuri care pot fi găsite la multe dintre cele mai bune cazinouri online din lume. Au ales doar să-și concentreze eforturile pe jocurile cu dealer live. Baccarat live este unul dintre cele mai populare jocuri cu dealer live de la Evolution Gaming.

Autor: Austin Coleman

Publicat: 7 July 2023

Top 3 cazinouri
$300
$500
€500

Evolution Gaming Live Baccarat Image

Informații generale despre baccarat live Evolution Gaming

Fundalul lor elegant a fost unul dintre primele lucruri care ne-au atras atenția. Vizualele sunt fantastice, iar fiecare jucător se va simți binevenit și dornic să joace câteva mâini. Jocul este optimizat atât pentru mobil, cât și pentru desktop, așa că îl puteți juca pe orice platformă. De asemenea, poate fi jucat în orice moment; tot ceea ce este necesar este o conexiune solidă la Internet.

Dealer-ul live Baccarat de la Evolution Gaming a devenit rapid unul dintre cele mai populare jocuri cu dealer live ale furnizorului, precum și unul dintre cele mai populare jocuri cu dealer live la mai multe cazinouri online, datorită jocului său simplu, calității HD și esteticii uimitoare. Deși calitatea video este excelentă, playerul are opțiunea de a o reduce în meniul Setări.

Există, de asemenea, patru mese disponibile, iar jucătorul poate selecta oricare dintre ele în orice moment. Dacă întâmpinați dificultăți în timpul jocului, puteți contacta dealerul prin chat live. Autoritatea pentru jocuri de noroc din Malta, Comisia pentru jocuri de noroc din Marea Britanie și Comisia de control al jocurilor de noroc Alderney au licențiat și reglementat în totalitate acest joc.

Joc Live Baccarat
Furnizor de software Evolution Gaming
Pariul minim $1
Pariul maxim $15,000
Plata maximă 30:1
Pariuri secundare Da
RTP 98.94%
Punțile 8
Chat live Da

Cum să joci baccarat live Evolution Gaming

Evolution Gaming’s Baccarat live este disponibil în cinci variante: Live Standard Baccarat, Live Speed ​​Baccarat, Live Baccarat cu Squeeze, Live Baccarat Controlled Squeeze și Live No Commission Baccarat. Se folosește un pantof normal cu 8 punți, care este înlocuit după 7 punți. Cărțile sunt rearanjate de un coleg vânzător live, deoarece acesta este un joc cu dealer live. Baccarat Standard este Baccarat Live unic al Evolution. Speed ​​Baccarat este așteptat pentru persoanele care au nevoie de un joc cu mișcare rapidă.

Situația cu cele mai multe pariuri în Live Baccarat Squeeze va avea cărțile apăsate. Interactivitatea nu se distinge de Live Baccarat Controlled Squeeze. Baccarat este un joc fără comision în care nu se plătește comision în cazul în care bancherul câștigă. O rată de comision de 5% din recompensele brokerului este luată în orice variante rămase de Baccarat Live.

Interactivitatea acestui joc este clară: pur și simplu puneți pariul pe cea mai mare dintre cele două cărți. Există trei tipuri de pariuri: jucător, dealer și egalitate. Există miriuri secundare diferite accesibile, inclusiv Pariuri laterale în perechi (rată 11:1), Perechea perfectă (plată 25:1), Bonus jucător/bancher (rezultat 30:1 și 1:1, în funcție de distincție) și Super 6 (plătire 15:1 fără comision).

How to Play Evolution Gaming Live Baccarat Image

⚡ Concluzie

În general, Evolution Gaming a depus mult timp și efort pentru a face din baccarat live un joc grozav și interesant. Cotele de câștig sunt uimitoare, iar jucătorii pot alege dintr-o varietate de soiuri. Jocul este accesibil în calitate de înaltă definiție, iar jocul este grozav. Jucătorii pot schimba între mese în orice moment. Acest joc este, de asemenea, conceput pentru a satisface cerințele cazinourilor online și poate fi personalizat pentru a satisface nevoile lor individuale. Versatilitatea Live Dealer Baccarat îl face un joc extrem de palpitant și plăcut de jucat.

Cazinouri online Baccarat recomandate

$400
Se aplică T&C